Şirket kuruyorsunuz ve bir ofis alanına ihtiyacınız var diyelim, ofisiniz için ihtiyaçlarınız nedir? Bir ofisin olmazsa olmazları nelerdir ? Temel ihtiyaç giderleri ve ekibinizi oluşturmada gerekenlere ne ise ona odaklanırsınız. Bu aşamada size yardımcı olması açısından olmazsa olmazları birlikte öğrenelim…

Verimli Bir Ofis için Dekorasyon

Verimli bir ofis ortamı demek çalışanların verimliliğini arttırmak şirketinizin de verimliliğini demek. Mobilyasından eşyalarına, iyi tasarlanmış bir ofis ortamı çalışanlarının verimliliğini artırmadaki en büyük etkendir. Ofis ortamında eğer bir şey çalışanları rahatsız ediyorsa, konsantre olmakta güçlük çekerler. İç mekan kurgusundaki esnek çözümler, rahat, konforlu çalışma masaları ve ofis sandalyeleri bir ofis için olmazsa olmazlardan.
Aydınlatma önemsiz gibi görünse de odaklanmanın ve verimliliğin en önemli unsurlarından biridir. Ofiste kullanılan renkler de aynı oranda önemlidir. Ofis için doğru renkleri seçmek üretkenliği etkiler. Ofisin rengi gibi koku alma duyusu da ruh hali, zihniyeti ve tabiki verimliliği de etkiler. Ofiste farklı ve çok sayıda bitki olması temiz hava üretilmesine ve çalışanların daha enerjik verimli ve üretken olmasına yol açar.

 

Ofis İçi Malzemeler

Ofis ortamında mutlaka bulunması gereken malzemeleriniz vardır. İhtiyaca göre olmazsa olmazları sıralamamız gerekirse ; ajanda, evrak rafı, kalemler, bloknotlar… Temizlik malzemeleri, güvenlik malzemeleri, mutfak malzemeleri gibi daha birçok kategoride ayırabiliriz.

 

Giderleri Düşünmediğiniz Ofisiniz

Tüm bu ekipmanlar, ekibiniz için nereden başlayacağınızı bilmiyorsanız size güzel bir haberim var ! Galata Business Center hazır ofisleri ekibinizin büyüklüğüne göre şekil alır. Hazır ofis kiralaması demek mobilyalı eşyalı ofislerde çalışmak ve içinde dahil olan birçok hazır ofis hizmetini almak demektir. Günlük odanızı temizleyen, temizlik ekibiniz ve kargo ve postalarınız için bir sekreteryanız, tüm malzemeleri tam olan bir mutfak alanınız, sınırsız internet, yazıcı ve dilediğiniz zaman kullanacağınız toplantı odaları hizmetlerini, tek bir ofis alanı kiralaması ile beraberinde alırsınız. Geleneksel ofise göre hiçbir ofis giderinizi siz düşünmezsiniz, stopaj aidat gibi ödemeler yapmazsınız.

Kendinize özgü bir ofis alanı yaratmak istiyorsanız, ofis mobilyalarını kendi isteğinize göre değiştirebilirsiniz. İstediğiniz ofis aksesuarları ile ofisinizi kişiselleştirebilirsiniz ve hayalinizdeki ofise sahip olabilirsiniz.

Bugün düşünüp bugün taşınabileceğiniz hazır ofislerimiz, sizi ve ekibinizi bekliyor.

Detaylar için GBC anasayfasına göz atın.