BİR OFİSİN OLMAZSA OLMAZLARI

BİR OFİSİN OLMAZSA OLMAZLARI

Şirket kuruyorsunuz ve bir ofis alanı ihtiyacınız var ya da var olan ofisinizi taşıyorsunuz diyelim, ofisiniz için ihtiyaçlarınız neler, verimli bir ofis ortamı nasıl oluşturulur ? Bir ofisin olmazsa olmazları nelerdir ? Temel ihtiyaç giderleri, ekipmanlar ya da ekibinizi oluşturmada gerekenler ne ise onlara odaklanırsınız. Bu aşamada size yardımcı olması açısından, olmazsa olmazları ve verimli bir ofis ortamı nasıl elde edersiniz, birlikte öğrenelim…

Verimli Bir Ofis için Dekorasyon

Verimli bir ofis ortamı demek çalışanların verimliliğini arttırmak demek. Mobilyasından eşyalarına, iyi tasarlanmış bir ofis ortamı çalışanlarının verimliliğini artırmadaki en büyük etkendir. Ofis ortamında eğer bir şey çalışanları rahatsız ediyorsa, konsantre olmakta güçlük çekerler. İç mekan kurgusundaki esnek çözümler, rahat, konforlu çalışma masaları ve ofis sandalyeleri bir ofis için olmazsa olmazlardan.
Aydınlatma önemsiz gibi görünse de odaklanmanın ve verimliliğin en önemli unsurlarından biridir. Ofiste kullanılan renkler de aynı oranda önemlidir. Ofis için doğru renkleri seçmek üretkenliği etkiler. Ofisin rengi gibi koku alma duyusu da ruh hali, zihniyeti ve tabiki verimliliği de etkiler. Ofiste farklı ve çok sayıda bitki olması temiz hava üretilmesine ve çalışanların daha enerjik verimli ve üretken olmasına yol açar.

 

Ofis İçi Malzemeler

Sektörünüz ne olursa olsun ofis ortamında mutlaka bulunması gereken malzemeleriniz vardır. İhtiyaca göre bunları arttırabilirsiniz fakat olmazsa olmazları sıralamamız gerekirse ; ajanda, evrak rafı, kalemler, bloknotlar, mantar pano, masaüstü takvimi, yazı tahtası, fotokopi makinesi, yazıcı, artık kullanmadığınız ya da sık kullanmadığınız fakat ofiste muhafaza edilmesi gereken belgeleriniz için bir arşiv kutusu, posta ve kargo malzemeleri, unutulmaması gereken şifre, bilgi gibi notlar için yapışkanlı not kağıtları, sayfaları ayırmayı sağlayan seperatörler…Temizlik malzemeleri, güvenlik malzemeleri, mutfak malzemeleri gibi daha birçok kategoride ayırabiliriz.

 

Giderleri Düşünmediğiniz Ofisiniz

Tüm bu ekipmanlar ve bu ekipmanları kullanacak ofis ekibiniz için nereden başlayacağınızı bilmiyor ve hem zaman hem de maliyet açısından kaybedeceğinizi düşünüyorsanız, size güzel bir haberim var ! Galata Business Center hazır ofisleri ekibinizin büyüklüğüne göre şekil alır. Hazır bir ofis kiralaması demek mobilyalı eşyalı ofislerde çalışmak ve içinde dahil olan birçok ofis hizmetini almak demektir. Günlük odanızı temizleyen, temizlik ekibiniz ve kargo ve postalarınız için bir sekreteryanız, tüm malzemeleri tam olan bir mutfak alanınız, sınırsız internet, yazıcı ve dilediğiniz zaman kullanacağınız toplantı odaları hizmetlerini, tek bir ofis alanı kiralaması ile beraberinde alırsınız. Geleneksel ofise göre hiçbir ofis giderinizi siz düşünmezsiniz, stopaj aidat gibi ödemeler yapmazsınız.

Kendinize özgü bir ofis alanı yaratmak istiyorsanız, ofis mobilyalarını kendi isteğinize göre değiştirebilirsiniz. İstediğiniz ofis aksesuarları ile ofisinizi kişiselleştirebilirsiniz ve hayalinizdeki ofise sahip olabilirsiniz.

Bugün düşünüp bugün taşınabileceğiniz hazır ofislerimiz, sizi ve ekibinizi bekliyor.