Sizden Sanal Ofis Alan Bir Müşterinize Hangi Hizmetleri sunmaktasınız?

Sanal Ofis hizmetimiz pandamı dönemi ile beraber daha fazla kullanılmaya başlandı ve firma sahiplerine kurumsal ofis hizmetleri alırken ofis giderlerini düşürme imkanı sundu. Sanal Ofis Hizmetimiz ile İstiklal Caddesi veya Levent plazalar bölgesinde şirketinizi kurabilir – mevcut şirketinizi taşıyabilirsiniz. Sanal ofis hizmetimizde size şirket adresinizi gösterebileceğiniz prestijli bir adres, posta-kargolarınızın takibi ve tarafınıza iletilmesi, şirketinize özel telefon numarası tahsisi ve telefonun şirket isminizle karşılanması, Levent ve istiklalde bulunan ortak ofis alanlarımızın kullanımı ve toplantı odası kullanım hizmetlerini sunmaktayız. Sanal ofis paketlerimizden size en uygun olanını seçerek Aylık 150 TL’den başlayan fiyatlarla prestijli bir ofis sahibi olabilirsiniz.

Co-working hizmetiniz nedir ve ne gibi avantajları vardır?

Co-working size dilediğiniz zaman, dilediğiniz lokasyonumuza gelerek, ücretsiz içecek ve ikramlar eşliğinde, interneti, elektriği hazır alanlarda çalışma imkanı sunmaktadır. İstiklal caddesi ve Levent lokasyonumuzda yeni nesil çalışma düzenine uygun olarak tasarlanmış toplamda 100 kişi kapasiteli co-working alanlarımızı kullanarak ofis giderlerinizi düşürürken, farklı sektörlerden alanında başarılı firmalarla tanışabilir ve işbirlikleri yapabilirsiniz. Co-working hizmetimizde sanal ofislere sunduğumuz hizmetlere ek olarak sınırsız ortak alan kullanımı, hazır ofis kullanma imkanı ve ekstra toplantı odası kullanımlarına sahip olabilirsiniz. Co-working ile ofis maliyetlerinizi azaltırken, Networking imkanlarından yararlanabilirsiniz.

Hazır ofis hizmetinizi hangi sektörler tercih ediyor ve onlara hangi hizmetleri sunmaktasınız ?

Hazır ofislerimizi birçok farklı sektör tercih etmektedir, ofislerimiz 1 kişiden başlayarak 50 kişilik bir ekibin de ihtiyaçlarını karşılayabildiği için birçok farklı sektörden ve büyüklükten firmaya hizmet vermekteyiz. Hazır ofis hizmetimiz sizin, ekibinizin ve firmanızın bütün ihtiyaçları göz önüne alınarak istekleriniz doğrultusunda hazırlanmaktadır. Hazır ofis kiralayarak, elektrik, internet, ısıtmasoğutma, temizlik, bakım-onarım gibi birçok ofis işiyle uğraşmak zorunda kalmaz, her şeyi dahil tek bir fatura ödeyerek, işlerinize daha iyi odaklanırken tasarruf etmiş olursunuz. Hazır ofis hizmetimizde firmanıza tahsis edilen oda sadece size ait olur ve içini de istediğiniz gibi dekore edebilirsiniz. Bu hizmetimizin en büyük avantajlarından biri de sizin ve firmanızın ihtiyaçları arttığında daha büyük ofislere geçebilirsiniz.

Galata Business Center olarak firmalara sunduğunuz başka hizmetleriniz veya avantajlarınız var mıdır?

Galata Business Center 2015 Yılından itibaren İstiklal caddesi ve Levent bölgesinde toplamda 2.500m2 alanda, 1 kişiden 50 kişiye kadar değişebilen 45 hazır ofis, 2 kişiden 40 kişiye hizmet sunabilen 7 toplantı odası ve toplamda 300 m2 co-working alanıyla firmalara yeni nesil ofis hizmetleri sunmaktadır. Galata Business Center olarak amacımız müşterilerimizin şirketleri için ihtiyaçları olan herseye tek bir noktadan ulaşabilmeleridir, bu nedenle müşterilerimiz dilerlerse çözüm ortaklarımızdan şirket kuruluşu, muhasebe, hukuki danışmanlık gibi hizmetlere de indirimli fiyatlarla ulaşabilirler.